Jak działam?

Klienci mówią, że działam szybko – ja, że skutecznie. Niczym paracetamol odejmuję ból głowy związany ze sprzedażą, zakupem lub wynajmem nieruchomości. Nie jest to zbieg okoliczności, bo sprzedaż nie jest dziełem przypadku, tylko wypadkową moich umiejętności, doświadczeń i przemyślanych działań. Zresztą przeczytaj co mówią o mnie inni.

Zacznijmy od konkretów, poniżej przedstawiam Ci listę niektórych moich czynności, dzięki którym sprzedaje szybko i skutecznie:

  • kręcę filmy o sprzedawanych, wynajmowanych nieruchomościach oraz przeprowadzam wywiady z lokalnymi liderami, np. sprzedając dom w Porębie przeprowadziłam wywiad z burmistrzem o tym “Dlaczego warto zamieszkać w Porębie”;
  • organizuję domy otwarte w sprzedawanych i wynajmowanych nieruchomościach;
  • prowadzę skuteczne kampanie marketingowe na Facebooku, Instagramie;
  • współpracuję z innymi agentami m.in organizuję cykliczne spotkania networkingowe dla innych agentów nieruchomości, aby oferty moich klientów dotarły do jak najszerszego grona odbiorców.

Tak pracuję

Etap I

Ten etap lubię najbardziej, choć pochłania mi zwykle najwięcej czasu i energii. Włączam moją kreatywność i przystępuję do działania. Opracowuję plan, dobieram właściwe narzędzia, tworzę odpowiednią strategię marketingową dopasowaną do konkretnego przypadku sprzedaży czy wynajmu. Rozkładam wszystko na czynniki pierwsze, przyglądam się z każdej strony. Analizuję rynek, sprawdzam konkurencję, przeprowadzam “wywiad środowiskowy” z innymi agentami. Zbieram informacje o nieruchomości i rynku, kompletuję i weryfikuję dokumenty. Prowadzę dyskusje w biurze z innymi agentami, tak żeby przy finalnej sprzedaży wszystko było zapięte na ostatni guzik.

Na tym etapie dobieram odpowiednie narzędzia pracy m.in takie jak:

  1. Sesja fotograficzna;
  2. Home staging;
  3. Dom otwarty;
  4. Kampanie w Social Media (Facebook, Instagram);
  5. Wywiad z lokalnym autorytetem;
  6. Tworzę storytelling oferty, piszę teksty reklamowe.

Etap II

Premiera oferty i poszukiwania klienta – kupca

  1. Praca w serwisach ogłoszeniowych.
  2. Praca w social media m.in, tworzę spersonalizowane kampanie reklamowe, grafiki, posty, relacje, stories.
  3. Organizuję domy otwarte.
  4. Kręcę filmiki o nieruchomości, relacje, wywiady.
  5. Spotykam się z innymi agentami, aby przedstawić im moją ofertę.

Ten etap kończy się złożeniem ofert zakupu i wyborem przez sprzedającego najlepszej oferty.

Etap III

  1. Negocjacje i wybór najlepszej oferty.
  2. Weryfikacja finansowa kupca.
  3. Gromadzenie dokumentów.
  4. Weryfikacja dokumentów.
  5. Nadzór nad obrotem dokumentów – kupiec, bank, notariusz.
  6. Przekazanie nieruchomości.